MeSs Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Racing Battle - C1 Grand Prix Eller hva med litt ekte japansk Battle?? http://www.genki.co.jp/games/rb/movie/swf/0328/op.htm'>http://www.genki.co.jp/games/rb/movie/swf/0328/op.htm http://www.genki.co.jp/games/rb/ Her har du ps2'enes Forza motorsport i dobbelt så rå utgave (er bestilt :crazysant ), kan fikse på alt på bila, til og med garasjen di står i :) Også fra Genki Gleder meg til jeg får det, bestilte det på ebay.. kosta i overkant av 200kr :D Nå har jeg fått spillet, spilt det i 2 dager, og kan ikke si noe annet enn at dette er ett av di beste spilla jeg noensinne har spilt på ps2. Fysikkmotoren er bedre enn gt4 og gt3, ligger å vipper mellom lfs/enthusia/gt3 Grafikken er som gt3.. Menysystemet er oversiktlig, men på japansk, men det er en oversettelse på internett, så det går seg til.. Man kan skifte alt på bilen visuelt, bagasjelokk, panser, sideskjørt, breddere, speil osv fra frp/glassfiber til carbon, alle stylingdelene finnes faktisk i virkeligheta :) Performance, kan man skifte motorer (!!) feks i s13 kan man skifte til skylinemotor eller wankel.. Kan skifte alt fra eksosanlegg (visuellt og lydmessig!!!!) til tie-rods, clutcher og ecuer.. 5 forskjellige dekktyper i alle dimensjoner, felger fra alle kjente japanske merker i ca alle størrelser.. Banemessig er det fullt av baner, alt fra motorvei til gokart/småbaner til å drifte på.. 3 forskjellige løpstyper: SP: utforderer 1-3 forskjellige biler utpå banen, dette kan du gjøre i 5-xx min, avhenging av åssen rank du er på.. DP: Drifting :) Morro RP: Vanlig løp.. Så er det vanlig testkjøring.. Man må sette opp bilen helt alene, avhengig av åssen løpstype man skal kjøre.. Har 3 setuper man kan lagre på per bil.. Eneste minusa jeg kan se er at det bare er japanske biler.. Musikk og lyder, musikken er bra trance, lyda på bila går ann, dumpventiler osv.. Det støtter alle ratta som er ute på markedet, jeg har logitech driving force pro, som det støtter helt ut, kan velge rattutslag på menyen i spillet tilogmed :) Så løp og kjøp, om man har chip.. Det er det verd :) Skal prøve å ta noen skjermbilder med mobilen, og filmer.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Fikk sykt lyst på det spillet der!! :O Søkte litt etter torrent til spillet på nettet, men fant ingen.. noen som vet om en? Om ikke må jeg nokk kjøpe meg det ja ;) Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 faen. har lyst på jeg! mn solgte ps2'n min:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Vet du om dette kommer på PSP? Da har jeg 2 spill til å glede meg til, Gt4 og Racing Battle:P Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Da var spillet bestilt her. 336,- med frakt. Oversettelse av (nesten)alle menyer i spillet hvis noen trenger det og/eller er for late til å bruke google. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Rakanishu har "kjøpt" det og.. vet ikke om noen torrenter som funker dessverre Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 kommer det i europeisk version? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hørtes helt rått ut. Takk! Må man ha chip? :( Hvis ja, kommer det i en version hvor jeg ikke trenger det? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 kommer det i europeisk version? Virker ikke sånn dessverre :( Hørtes helt rått ut. Takk! Må man ha chip? :( Hvis ja, kommer det i en version hvor jeg ikke trenger det? Ja, kjøp det og spar penger!! Virker ikke sånn Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Da har jeg spillet trygt hjemme i stua. Nå mangler man bare chippet PS2 så jeg kan spille det. pokker ta NTSC. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Da har jeg spillet trygt hjemme i stua. Nå mangler man bare chippet PS2 så jeg kan spille det. pokker ta NTSC. Og det kan jeg hjelpe deg med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Tenker jeg sender den inn til modnet nå så snart de gidder svare på mailen min. Har god erfaring med de happyhappy Er svært spent på spillet nå jeg. Vet hvertfall at ae86 er med. da er jeg mer enn happy ^_^ Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Trenger jo ikke å chippe ps2'en. PSTWO Swap Magic 3.6 - PAL + Magic Keys 2 Switch Kit (Slim Version) 299,- Playstationshop.no PS2 Swap Magic 3.6 - PAL + Slide Tool (Big Version) 299,- Playstationshop.no Men er jo fordel med chippet ps2 så slipper man dilldall med cd-bytte osv. Edit- Så på modnet.no at de selger PSTWO Swap Magic 3.6 - PAL + Magic Keys 2 Switch Kit (Slim Version) til 199,- :d Men hvor fikk dere spillet fra? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 eBay. Mener å huske at MeSs sier det lenger opp? TRO meg, chip heller en PS2 enn å bruke den dritten der. Har hatt sånn selv. For det første tar ikke de der "swap" greiene alt av cd'er, dvd'er etc. pluss at det er mye ork. Når du først skal gjøre noe er det like greit å gjøre det skikkelig. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hvordan funker den cd'en? er grise hypp på det spillet. er det sånn at man setter inn cd'en starter ps, for å så sette i spill cd'en? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg