Dirty Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeg har en 91mod corrado g60. for 4 dager siden tok jeg en motorvask på den. etter dette begynnte den å dra utrulig dårlig. helt til den PLUTSELIG kommer for fulle fem på ganske høyt turtall. noen som har råd og gi? Mvh Tommy Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ta av luft filteret og blås det rent innenfra og ut... Regner med du har åpent luft filter som alle andre:D det må dekkes til når man vasker. Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 sikkert en sylinder som ikke får gnist på lave turtall . tørk fordeler og plugghetter med trykkluft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Pluggledningen kan det være. Hadde samme problem på ducatien. Hadde et rift i pluggledningen som det kom vann i når jeg vasket motoren. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Dekte til luftfilteret ja:) men fant problemet. jeg har litt for lang ledning til lambdasondnen så de har ligget under bilen og slengt, kjøprt over noe is eller noe på disse dårlige veiene og revet av 2 av 3 ledninger. lodda de i sammen igjen å like fin:D men takk for svar. tommy Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg