Gå til innhold

Takker for meg


Primera 2.0SE

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!!

 

Jeg ville bare benytte anledningen til å takke for meg på denne forumdelen og meddele at jeg nå går over til Audi delen av forumet, som dere sikkert har skjønt så har jeg kjøpt meg Audi(dooohh) å ikke hvilken som helst Audi. En A6 1.8T med 150hk 1998mod.

 

Takker for meg og takker for alle gode tips å tricks som jeg har fått på denne delen av forumet. Kommer alltid til å snu noe vemodig meg etter Primera å tenke på alle gleder den har gitt meg :( men men livet går videre " i Audi".

Jeg kommer å titter innom dere for å se hvordan det står til i Primera verden, å hvem vet kanskje jeg kan bidra med noe og.

 

Takker for meg

Signing OUT

hellothere

Fina veret,beine veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joiner deg til Lørdagen :) Da forsvinner min andre primera av gårde med ny eier. Hva slags bil jeg skal ha vet jeg ikke. Liksom hus som teller mest nå :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå P10 tenkte jeg på PartyPulp sin. Den står(sto?) jo til salgs :=) Så kaller han oss svikere :D Kommer til å kjøpe P11-144 når den faller i pris. Men just nu er ikke bil det viktigste :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå P10 tenkte jeg på PartyPulp sin. Den står(sto?) jo til salgs :=) Så kaller han oss svikere :D Kommer til å kjøpe P11-144 når den faller i pris. Men just nu er ikke bil det viktigste :)

 

Det står kun til salgs for moro skyld ;)

 

Uansett, selger jeg den en gang i fremtiden kan jeg garantere en ny Nissan av et slag i min garasje like etterpå. Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok'n: Er ikke helt sikker. Lurer litt på en 1993 Passat. Clue er at jeg skal importere en annen bil og da må jeg ha en i mens jeg venter.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår