beemerworld Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 pris på den der sku jeg gjerne ha visst Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 får vel vise fram bilen min jeg også da ;) ikke så go stand nå, men driver å pusser den opp.. Hei Lurte på åssen bil det var, men jeg tror jeg fant det ut når jeg quota deg og fikk se navnet på fila. 528? :D Den så ikke ille ut på det bilde da, men desverre mye som kan blir skjult av bilde. Hva er det du skal gjøre med den da? Rustsveising eller annen oppussing? Orginal Shadowline også? Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgers Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 HeiLurte på åssen bil det var, men jeg tror jeg fant det ut når jeg quota deg og fikk se navnet på fila. 528? Den så ikke ille ut på det bilde da, men desverre mye som kan blir skjult av bilde. Hva er det du skal gjøre med den da? Rustsveising eller annen oppussing? Orginal Shadowline også? Hilsen Trond Hei Trond, Der er en 528 ja, bildet er tatt i sommer..har byttet kanaler, sveiset rust i dørken og på diverse andre plasser, byttet traversforinger, nye bremsebånd til håndbrekket..ny bak aksling + + Bygde også pc i bagasjerommet i samme slengen :D Er ikke en orginal shadow line. Siter 83 BMW E28 528 86 Volkswagen Caravelle coach 45 Willys Jeep http://www.sviddgummi.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Møkkete bilder. Hat hatt den i noen uker nå. Den skal få mye nye deler både utvendig og innvendig når snøen forsvinner nå =) Begynner å bli fullt med nye deler under senga :P Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 pris på den der sku jeg gjerne ha visst Jeg satt en prisantydning på 8000 tidligere. Men vurderer å la den gå for 4-5000 kr med flatt batteri. Skiltene er levert in for å slippe avgift/forsikring, men bilen er EU-godkjent til september og går nok enkelt gjennom da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Hær er et par bilder av min 5er. Er en -98 E39 523. Har ikke fått gjort så mye med den enda, men 18" M5 felger er bestilt. skal også få på M5 styling og facelift lykter. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 får vel vise fram bilen min jeg også da ;) ikke så go stand nå, men driver å pusser den opp.. Er denne bilen opprinneli en 525, ombygd til 528?:) Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgers Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Er denne bilen opprinneli en 525, ombygd til 528?:) ja det er den, kjøpte den i ørsta.. sto vist 3,5l motor før den tid Siter 83 BMW E28 528 86 Volkswagen Caravelle coach 45 Willys Jeep http://www.sviddgummi.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 ja det er den, kjøpte den i ørsta.. sto vist 3,5l motor før den tid Var det jeg tenkte:) husket når den var her i gatene, gammle motore skal jeg låve deg fikk gjennomgå, var vel bånn gass hele tiden:) Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Får vel legge ut et bilde av min bil og da:) Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 i hvilken stand er den der egentlig? skal du selge ....p,m meg hvis du skal...eller er det noen som har en e 12 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 i hvilken stand er den der egentlig? skal du selge ....p,m meg hvis du skal...eller er det noen som har en e 12 Meg du prater til?:) hehe Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 åååå din var nyyyydelig. hva slags farge er det?Det er vell ikke diamant svart vell? takk takk.. diamantsvart ja :D og til salgs.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalala99 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Møkkete bilder. Hat hatt den i noen uker nå. Den skal få mye nye deler både utvendig og innvendig når snøen forsvinner nå =) Begynner å bli fullt med nye deler under senga :P Er det deg på bilde 2? Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Er det deg på bilde 2? Kjeder du deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg