Jeanett Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Herregud, prøver å få satt på den nye grillen jeg fikk i går! Den er jo umulig å få til å sitte ordentlig. Er jo ikke akkurat lett å få tilpasset....på den andre grillen jeg hadde så var festene øverst på grillen knekt, så den var bare festet med et par skruer...Så jeg trodde kanskje at jeg kunne få denne nye grillen til å sitte ordentlig da... Hørt flere av dere stripser og sånt for å få den til å sitte, hvor på grillen stripser dere da? Er jo ikke akkurat lett å komme til egentlig.. Sitter den på den ene sida så spretter den plutselig ut på andre sida... MVH Jeanett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg måtte stripse grillen min fast. Stripsa helt øverst til høyre, litt vanskelig å komme til men. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hei! har hørt mange som sier det. Etter hva jeg husker ( lenge siden jeg har sett under panseret på min nå) så er det en kant øverst på grillen der festene er. Hvis grillen er helt umulig å få på ville jeg kappet av festene og skrudd den fast i frontplata med selvgjengende skruer. Skal du feste med strips må du lage flere hull og det blir ikke så pent, samt vanskeligere å demontere/montere grillen. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg borret ett hul i den plata som er over grillen, og et lite hull i grillen, helt yttert på hver sin side, og brukte ståltråd, mindre synlig enn strips........ vanskelig å forklare uten bilder Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja det er irriterende..Når jeg trykker litt hardt på den ene sida så spretter den jo av på andre sida..og jeg har null tålmodighet når det gjelder sånne ting... orker ikke å begynne å skru masse greier asså....hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja det er irriterende..Når jeg trykker litt hardt på den ene sida så spretter den jo av på andre sida..og jeg har null tålmodighet når det gjelder sånne ting... orker ikke å begynne å skru masse greier asså....hmm.. vært sånn med alle grillene jeg har hatt.... noe dritt.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 vært sånn med alle grillene jeg har hatt.... noe dritt.... Bra det ikke er meg det er noe galt med da..hehe... Men den var jo så fin så jeg må jo bare få det bra da...på et eller annet vis...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja det er irriterende..Når jeg trykker litt hardt på den ene sida så spretter den jo av på andre sida..og jeg har null tålmodighet når det gjelder sånne ting... orker ikke å begynne å skru masse greier asså....hmm.. så masse greier er det da ikke :) trengs nødvendigvis bare å borres 2 hull, ett i hvert hjørne av grillen, så stripses den fast rundt frontplata.. sandefjordsgolf? fler bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 så masse greier er det da ikke :) trengs nødvendigvis bare å borres 2 hull, ett i hvert hjørne av grillen, så stripses den fast rundt frontplata.. sandefjordsgolf? fler bilder? Neida, hehe, skal da få klart å få 2 skruer fast ja...hehe:) Sandefjordsgolf ja...er på jobben nå, så her er det hvertfall dårlig med bilder, muligens noen hjemme på dataen. Tror forresten jeg så deg/din bil i larvik i forrige uke..gikk opp et lys når jeg passerte en veldig lav golf hvertfall, satt på med noen jeg da... så det står larvik hos deg så....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hvem grill har du kjøpt fra hvor da Jeanett? Så jeg vet hvem jeg ikke skal kjøpe hvertfall! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hvem grill har du kjøpt fra hvor da Jeanett? Så jeg vet hvem jeg ikke skal kjøpe hvertfall! ;) Jeg kjøpte emblemfri fra Norsk bildelsenter, grill som inkluderer sort list nederst på grillen. Jeg kjøpte den derfra fordi jeg hørte at de fra Autospar var så dårlige....hmm...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeanett.. den grillen er samme som autospar selger.. JOM av merke.. samme grillen som jeg har for øyeblikket.. litt jalla passform.. men min sitter egentlig bra.. og da er den kun festa i 1 klips på toppen.. alle andre har brekt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jeg har bonrath.. den sittter som en kuule.. ;) hvor får man kjøpt bonrath hen i norge? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeanett.. den grillen er samme som autospar selger.. JOM av merke.. samme grillen som jeg har for øyeblikket.. litt jalla passform.. men min sitter egentlig bra.. og da er den kun festa i 1 klips på toppen.. alle andre har brekt Ok..jaja..kjøpt er kjøpt...så får bare feste den så godt som mulig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Det er mulig du må modifisere den.. dvs sage av noen av plastfestene slik at grillen kommer på plass. Så bare setter du skruer/bolter der du kan og stripser resten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg