olehenri Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 fete golfer der ja :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Så det var "ingenting" av Golf-meet'et eller? Ingen som møtte opp ved Siba? :spider Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Så det var "ingenting" av Golf-meet'et eller? Ingen som møtte opp ved Siba? :spider nei var jo marvil, sly og meg som var der som 3`er gjengen + 2 andre 4`ere som stilte ved siba, det var de som sto der når jeg kom da. Men syns det var noen som sviktet no veldig, hmm hvem kan denne personen være tru? Ole noen forslag eller?? Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hehe.. :D Var vel kanskje 10-12 Golfer der på det meste av forskjellige generasjoner.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Svikter aldri jeg, når jeg har føttene mine..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg