Astrastyle Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Jeg vil veldig gjerne montere tåkelys på min opel astra f. Har hørt at verksted monterer de for under 2000 er dette lurt eller er det enkelt å gjøre det selv? jeg må jo borre og alting! Siter Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiamantsvartE30 Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Gjør det selv! så lærer du kansje noe også. Siter Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000 Pioneer DEH77mp :-) Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w Seas Lotus Performance + DY 9410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robster Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Ligger ikke ledningsnettet klart da? Er vel bare å sette inn en orginal tåkelys-knapp der det er et deksel ved siden av bak-tåkelysknappen, en sikring i sikringsboksen (er også klart) og så plugge på lysa? Sånn jeg har forstått det, har funnet både sikringsholder i sikringsboksen til tåkelys, ledninger bak fangern med plugg på, og klart for å plugge i en orginalknapp... Siter - `94 Opel Astra 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henki Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Alt ligger klart! fangeren må av og på hver side er det merket av med utheving i plasten hvor hullene skal være. plasten er ganske myk så deter lett å skjære. Det du ellers trenger bortsett fra lysa er en bryter og et rele som settes i sikringsboksen. dette koster ca 400,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg