tjekk Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 noen som kan få disse fargene og lakkerings måten overført til min 75 kadett cupe? dårlig bilde så om noen har et bedre bilde av en kadett så bruk heller det. takk Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 for "blury"... ta et skarpt bilde, heldst på dag tid.... gir et mye bedre resultat.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 ettersom du kommer med ett dårlig bilde, så får du ett dårlig bilde.. ligger ca 2 minutters arbeid bak det der.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Var det noe sånn du tenkte på? Denne ble veldig forhastet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Var det noe sånn du tenkte på? Denne ble veldig forhastet veldig bra jobb! men tenkte sølvstripa en del tynnere og med hele panseret sort. tror det er rødfargen som skal lengre opp, jeg har ikke den lista på siden. og kansje mere knall rød. (MASKOPP JEG NÅ DA!) Veldig takknemelig om du gidda å prøve å få det til :) og om vet hva det er så om du hadde gidda å satt på 16" Compomotive MO 6 eikere med senk. Veldig takknemmelig til deg om du fikser det! andre bare prøv om dere vil også selvfølgelig. Annet spm. er det programet som hjelper til å skifte farge men alikevell beholde gjenskinn og glans? ser jo helt utrolig ekte ut! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Jeg skal prøve så godt jeg kan...bilen er allerede senka...hadde du gidda å funne ett eksempel på de felgene? kul bil du har! Jeg vet den rød fargen ble litt spesi, skal prøve å ordne opp i den! Jeg vett ikke sikkert når jeg får tid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Jeg skal prøve så godt jeg kan...bilen er allerede senka...hadde du gidda å funne ett eksempel på de felgene? kul bil du har! Jeg vet den rød fargen ble litt spesi, skal prøve å ordne opp i den! Jeg vett ikke sikkert når jeg får tid.. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Her er ett nytt forsøk...si fra viss det er noe som kan fikses på... Jeg legger ut orginalen...så du ser forskjellen...for eksempel med senken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 tøfft! beklager å mase men kan du prøve å bytte sort fargen til sølv metallic og sølv stripa sort? å om du får det til mere knall rød. takk Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 kan prøve.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 fint takker. bare prøv andre å om de vill :D Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Får du no skikk på det? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hvordan går det naflatebo? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 sorry...har vert borte i helga...se om jeg kan pøve litt i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 dårlig forsøk: ble veldig uklar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg