Tufte & toyota Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 har en stk crunch drive forsterker den heter v-2800. og står at det er 1800w på den. hva den koster er for meg ukjent... kom gjerne med bud en stk rockford fosgate punch he2 12" dobbel spole 2x4 ohm gi bud en stk jbl 4.kanaler kom med bud coustic dr forsterkere 2-kanalere alle produktene fremstår som veldig lite eller ikke brukt send meg et seriøst bud. tufte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 har en stk crunch drive forsterker den heter v-2800. og står at det er 1800w på den. hva den koster er for meg ukjent... kom gjerne med bud en stk rockford fosgate punch he2 12" dobbel spole 2x4 ohm gi bud en stk jbl 4.kanaler kom med bud coustic dr forsterkere 2-kanalere alle produktene fremstår som veldig lite eller ikke brukt send meg et seriøst bud. tufte ca pris på jbl og punch ??? :) 1000 - 10000 liksom :P Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hei du! ser for meg en 2500.- for jbl forsterkeren, men basseren og crunch forsterkeren er solgt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg