ghostdogg Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hei Er det mange her som er intressert i at vi lager en Do it Yourself tråd her i Corrado delen av forumet? Det er jo endel skruing å slikt med bilene vårres, så hvorfor ikke dele erfaringer over en slik tråd? :) Stian Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hei Er det mange her som er intressert i at vi lager en Do it Yourself tråd her i Corrado delen av forumet? Det er jo endel skruing å slikt med bilene vårres, så hvorfor ikke dele erfaringer over en slik tråd? :) Stian Er jo bare å søke opp og kopiere. Det meste står her inne vil jeg tro. Tar bare litt tid å lage, men er vel bare å begynne så følger folk opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hmm, skal se om jeg får tatt noen bilder, blir noe skruing fremover mot våren;) Er bare det å ha kameraet på plass, men nå er det kjøpt inn et lite nytt et, så håper jeg blir bedre;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Vi prøver også å lage en sånn "avdeling" på CorradoClubNorwegen siden sider også, men da trenger vi bidrag fra dere som skrur en del, så det hadde vært topp hvis det er noen som vil donere noen How-to's. evt bidrag kan sendes til mouh@corradoclubnorwegen.com Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg