Brandtenborg Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Blir kanskje litt køddete å forklare, men jeg lurer på om det er noen som kan gi meg en "step by step" forklaring på hvoran man lager et gif.bilde som veksler mellom to bilder? Sånn som en del her inne har under nicket sitt. Jeg har Photoshop 7.0. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 det er et program som hører til Photoshop...(blir installert i samme installasjon som Photoshop) tror det programmet blir brukt til slike animasjoner Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Følger med PS 7.0 pakken. Ta noen søk på noen tor.. hehe.. tortorials(?) Så finner du fort ut hvordan det brukes. Er ikke så vanskelig som man skal ha det til ;) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 File --> Save for web, der kan du lage .gif av bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Skjønner ikke en dritt, jeg... :confused: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Last ned microsoft gif animator (gratis) så lager du de to gif bildene du skal veksle mellom i PhotoShop, animasjonen lager du med MS animator programmet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by Orb.Net Last ned microsoft gif animator (gratis) så lager du de to gif bildene du skal veksle mellom i PhotoShop, animasjonen lager du med MS animator programmet. Ok. Da skal jeg se på det! Takk skal du ha! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jompax Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 http://www.bannermakerpro.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg