n0stra Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Har en kammerat som har skaffet seg en slik og siden han er vel treig å komme seg på nett for å finne ut det han lurer på tenkte jeg å hjelpe ham litt. Hva er enkle ting å gjøre på denne bilen ytelsesmessig? På min civic er det jo grenrør, luftinntak og catback. Regner kanskje med samme oppskriften fungerer på disse også? Og en annen ting, i "min" honda verden så er det jo enorm forskjell på både bygg kvalitet og ikke minst effekt kvalitet på tuning deler. Tror ikke målet hans er kun brum og bråk, så betaler heller litt ekstra for å få noe som duger. Og til slutt, han har litt lyst å gjøre noe med listverket nederst hele veien rundt, tenker skjørt og greier. Hvem selger slikt i norge som har kvalitet, er til å stole på og ikke flår deg? Eller bør man shoppe fra tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Ingen ? Trenger bare litt tips og råd om hva som finnes, hva man bør holde seg unna, typer, merker, tall und so weiter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg