Kaikill Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Frekk eller?? :lol :lol :lol :lol Hehe..... den var vel ment mot de som ikke helt gidda/kunne/ga faen osv i å lese det som sto :) Men nok om meg å mitt liv;) Hvor er det blitt av trådstarter? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jai Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Er det HKS, Greddy, Blitz og Focus WRC.. ??? Bare det vi lurer på Har litt Greddy.Noe WRC deler er det desverre ikke.Men prøvde å smiske litt når henning solberg satte på til meg en tur.Siste jeg har gjort med motoren er porting av plenum,turbo å toppen.selvfølgelig av Tore Østhus.Har kjøpt meg datasprut som snart skal inn i bila.Gleder meg stort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hehe..... den var vel ment mot de som ikke helt gidda/kunne/ga faen osv i å lese det som sto :)Men nok om meg å mitt liv;) Hvor er det blitt av trådstarter? Blitt seriøs du no da?? :lol :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jai Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 KaiKill er så "voksen" av seg sjø...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 KaiKill er så "voksen" av seg sjø...... :lol :lol :lol :hammer :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Så både blondina og bilen i dag.. men stussa litt på trommelbremser bak. Hvis man har såpass med effekt under koffertlokket, burde man ikke oppgradere bremser og da? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Så både blondina og bilen i dag.. men stussa litt på trommelbremser bak. Hvis man har såpass med effekt under koffertlokket, burde man ikke oppgradere bremser og da? Nav, skiver,caliper og div ligger til tore for litt glass/sandblåsing og div shining :) Greit å få stå til han å holde på...Da blir d 260mm skiver bak...Ingen tvil om at bremsene ikke henger med nå iallefall.... hehe... De kommer nok på i løpet av en mnds tid tenker jeg... Ikke akkurat lite baller i lufta hu sjø :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Blitt seriøs du no da?? :lol :lol HAHA !!! :) :ex_machin Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jai Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Planen er å har større skiver forran å 4 stempla willwood caliper. Har 240mm fram liksom..det holder ikke vettø.sattser på å kjøpe black diomond skiver for cosworth.da 280 mm er stort nok for den lille bila.kjøre nå med black diomond å green stuff blir fort litt varmt ja...vudere red stuff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Planen er å har større skiver forran å 4 stempla willwood caliper. Har 240mm fram liksom..det holder ikke vettø.sattser på å kjøpe black diomond skiver for cosworth.da 280 mm er stort nok for den lille bila.kjøre nå med black diomond å green stuff blir fort litt varmt ja...vudere red stuff. Hvis du skal bruke bilen din på bane så ville jeg vurdert noe større enn 280mm, selv om bilen din veier lite.. Har selv 280mm, men dem er borte etter tre-fire runder på våler, og det med en bil på 1450kg,og 300+... Hadde jeg vært deg hadde jeg satsa på bremser fra Ford Focus St, de er vel 304 eller 314, er greie å tilpasse og koster ikke skjorta.. Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jai Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Sikkert vært gromt det.Men nå veier bilen 1050kg.Så ser ikke helt behovet med å ha større enn 280mm.Sikkert mange som har andre meninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hvis du skal bruke bilen din på bane så ville jeg vurdert noe større enn 280mm, selv om bilen din veier lite.. Har selv 280mm, men dem er borte etter tre-fire runder på våler, og det med en bil på 1450kg,og 300+... Hadde jeg vært deg hadde jeg satsa på bremser fra Ford Focus St, de er vel 304 eller 314, er greie å tilpasse og koster ikke skjorta.. Jeg klarer ikke helt å skjønne at det ikke koster skjorta jeg da. Er dette noe du vet eller? Ser for meg at bremsene på en så ny bil er svindyre både på høggern og iallefall nye. Det er jo snakk om seriøst grove bremser da... Er splitter nytt wilwood kit får du jo for 6-7000 inkl alt liksom...Godt mulig det er billigere enn jeg tror men :popcorn Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg