Dalern Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Den med kabelsko på,hvis det er ei klyse med masse kabel skal den stå under den svartekontakten (som jeg nå ikke kommer på navnet på) som står skrudd fast over dynamoen,og ved siden av oljepeiler'n. Hvis du tok den :P.. Den andre skal på kontakten som er på bunnpanna tror jeg \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Den med kabelsko på,hvis det er ei klyse med masse kabel skal den stå under den svartekontakten (som jeg nå ikke kommer på navnet på) som står skrudd fast over dynamoen,og ved siden av oljepeiler'n. Hvis du tok den :P.. Den andre skal på kontakten som er på bunnpanna tror jeg \\Dalern hmm. tviler på det du mente diagnose stikken..? og desutten er dem ikke lange nok til og nå dit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 hmm. tviler på det du mente diagnose stikken..? og desutten er dem ikke lange nok til og nå dit.. stemmer,kom ikke på det i stad. Tror jeg du muligens har lagt kablene litt feil.For hvis det er masse kabler samla i de kabelskoa skal di dit. er jeg så og si sikker på. \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 alle de brune ledningene skal da vel på jord? ikke lenge siden jeg byttet ledningsnettet på min m20b23, og der sitter det ei klase med jordingsledninger, ved diagnosekontakta.. er ikke samme her da? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 alle de brune ledningene skal da vel på jord? ikke lenge siden jeg byttet ledningsnettet på min m20b23, og der sitter det ei klase med jordingsledninger, ved diagnosekontakta.. er ikke samme her da? Er de jeg mener =) Sitter på skruen som holder holderen til diagnose kontakten fast. \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 er nok jord tenker jeg. takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoKkY Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 det det kan være er føleren til oljetrykket.. den som gjør at oljepumpa regulerer opp og ned trykket ettersom du kjører eller står på tomgang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg