Zetec Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Det der er det sykeste jeg har sett! SE på den vindusviskeren da! Var i grunnen det enesten jeg synes var litt sykt, hehe. hoppa noe voldtsomt den saken der :) Men det at tak, bakluke, speil, og andre "løse" ting rister litt er jo noe de fleste nesten kan oppleve uansett sub. Så at den butikkdøra rista, og jeg har selv fått døra og hyllene inne på elektronikkverkstedet til elkjøp sørlandsparken til å riste hehe, og hadde ikke mer enn ett par billige 12" phoenix gold subber. Men solox'en er en syk sub ja, ingen tvil om det :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaDa1300GT Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hva koster en slik subwoofer da? Må vel ha to slike jeg... Hvor kan jeg kjøpe disse? Siter "Nå e det ikkje lenge igjen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Sinnsyk subwoofer det der !!! Men den bilen må jo vare teipet sammen, slikt er nok ikke mulig med en bedre bil. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 DETTE er en kraftig sub... MTX Jackhammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Sinnsyk subwoofer det der !!! Men den bilen må jo vare teipet sammen, slikt er nok ikke mulig med en bedre bil. Hva som ikke er mulig med en bedre bil? Greit at den bilen der var rimelig herpa, men det skal lite til å få butikkvinduer og frontrute til å riste. På min bil bøyer dørene seg over 1cm øverst.. Dobbelt opp av utstyr nå så kan jeg se ut av sprekken som lages :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 DETTE er en kraftig sub...MTX Jackhammer. Trådstarter sa bare at det var en grei sub... Men, Jackhammer var rå! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Trådstarter sa bare at det var en grei sub...Men, Jackhammer var rå! Tror SYK! er et bedre ord til den subben der Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Tror SYK! er et bedre ord til den subben der Skrev faktisk syk først, men strøk det ut av en eller annen grunn :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 DETTE er en kraftig sub...MTX Jackhammer. fyyy fasan Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 romperistern sin d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Trådstarter sa bare at det var en grei sub...Men, Jackhammer var rå! De er vel ikke helt i samme prisklasse heller egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 sjuke subben da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Pris på MTX Jackhammer : 50,244,- NOK fant den på denne siden : Link Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Ja, kan vel si at jeg ikke hadde hatt noe imot å ha hatt 3 sånne plassert i bagasjerommet på volvo'n ;) Hadde dunka godt det ja... :D :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Pris på MTX Jackhammer : 50,244,- NOK fant den på denne siden : Link Pluss frakt og moms (og pluss moms på frakt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg