J-A-E Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hei. lurer litt på de sprederene dine. de er etter montert?? lå det lednings nett klart?? hvordan koblet du opp disse. er det ikke sånn can.bus sytem på den bilen Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hei. lurer litt på de sprederene dine. de er etter montert?? lå det lednings nett klart?? hvordan koblet du opp disse. er det ikke sånn can.bus sytem på den bilen Jo det er Can.bus og de er ettermontert. det ligger IKKE lednings nett for de. Jeg kjøpte orginal bryter for tåkelys, hentet styre strøm der. la opp nytt i motor rommet med rele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 okay :) hva er prisen på det da. vil ha spredere på min. Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 får ikke no feilkoder med å koble in ekstra forbrukere?? Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 får ikke no feilkoder med å koble in ekstra forbrukere?? nei for går utenom can.bus med tåke lysa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 okay :) hva er prisen på det da. vil ha spredere på min. tror det koster tusen lappen for hver og 800 for bryteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 knall bra. da blir det spredere på meg :) veit du ca hva det vil koste med originale lykter å bryter da Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 :) oki takk får hjelpen. Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 fikk dekal trimmet den idag :) Sommer felga har kommet, venter bare på fjærbeina foran så skal bilen senkes samtidig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 da er sprederene montert. gjore seg det. men blei litt skuffa at det ikke var linselys da. bare vanlige reflektorer Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 da er sprederene montert. gjore seg det. men blei litt skuffa at det ikke var linselys da. bare vanlige reflektorer får de både som linser og med bare reflektorer :) trodde også jeg fikk linser, men nei hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 hehe :) jeg får bytte til linser etter hvert da. får du tåkelys symbolet inne dærsen?? min kommer bare på når den ene bak er slått på å ikke de foran. Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 hehe :) jeg får bytte til linser etter hvert da. får du tåkelys symbolet inne dærsen?? min kommer bare på når den ene bak er slått på å ikke de foran. det er nok det samme her, men det er fordi det ikke går via Can-bus :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Felgene kommer da til å kle bilen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Felgene kommer da til å kle bilen;) Ja blir good ;) er litt spent på innpresset men har målt litt og det ser ut som det blir meget bra stuk på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg