fi_asko Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Det jeg selger er 2 dynabel 10" på 300 watt hver, en 1/4 F RF kondensator, monoblokk RF 900 watt. Dette står på i ei spesiell kasse. (Selger kun samlet til 4990,-) Har også en 8" lcd skjærm med innebygd tuner. (1000,-) Samt en rør bass med 2 stk 10" i. e bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Bumpi bump bump bumpmaker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ingen? Lei av at kassen står i garasjen å tar plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twist Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 fi_asko skrev: Det jeg selger er 2 dynabel 10" på 300 watt hver, en 1/4 F RF kondensator, monoblokk RF 900 watt. Dette står på i ei spesiell kasse. (Selger kun samlet) vurder å selge løst heller :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Twist skrev: Bilde? bilde? er da bilder her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Volvo740Turbo skrev: vurder å selge løst heller :) Ja, mange som er interessert i deler. Men skal ha anlegg i bilen jeg har nå, så da kan jeg gjerne bruke subben og forsterker, men da blir jeg ikke kvitt kassen. Men om jeg selger samlet så blir jeg kvitt kassen og kan kjøpe nye elementer og forsterker av samme type for pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Bildebump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 pris på rockforden?? Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 jannis- skrev: pris på rockforden?? Selger kun samlet desværre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg