vest_racing Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Lurte på om noen hadde noe tips om hvordan eg kan stive av dørene på min 4 dørs jetta?? Slik som det er idag så har eg 1 stk 6.5 focal K2P i hver dør, dørene er lyddempet med noe skum greier med alu ut på.. Men problemet er at hele dørsiden ute slår ca 0.5 cm når eg skrur opp lyden litt, og eg kan tenke meg at det hadde blitt mye bedre lyd vis eg kunne unngått d.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Ingen som har noen små smarte trix på lur?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hvis problemet er at ytterveggen "flexer", kan du jo legge på dempematte. Jeg har brukt Brown Bread i min bil, med meget godt resultat :) Om du vil ha noe enda bedre, kan du jo gå for Dynamat. Noen sier de hører forskjell på disse, men jeg er ikke så sikker på om jeg hadde gjort det. La meg få legge til at Dynamat er ganske dyrt. Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Er demping i dem... Men hele dørsiden slår utover, så det er bestillt lim for å lime på noe avstiving`s stål inne i dørene...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg