Gå til innhold

Min døde mazda.. Blir levende!!

Ranger emnet


Snowx

Anbefalte innlegg

:hello: Nå er endelig bilen ute av "lakkboksen" så tenkte jeg kunne legge ut bilder. Alt arbeid er gjort selv så ble ganske fornøyd! Kunne tenkt meg å få lagt på ett lag med klarlakk i en skikkelig lakkboks så jeg blir kvitt støv-problemene vi har hatt. Fargen er Lamborghini Candy apple blue som vistnok er samme farge som Jantore sin RX7 selvom jeg syns min er annerledes.

 

 

PS:Dette er første gang jeg har lakkert med lakksprøyte så finnishen er prega av støv og en håndfull hengekøyer.

 

FØR:

179_7919.jpg

 

ETTER:

 

182_8246.jpg

 

182_8245.jpg

 

 

 

På bildene her har bilen også blitt senket 5.50cm noe som hjalp MYE!

Blir ellers ikke så mye snax til sommern, penga går til å kjøre bilen!

 

 

Sindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må si du gjorde en bra jobb til å være første gang.. regner med å se deg på treff ;)

 

liker fc'n.. men synes helt clean hvit er mest digg på de.. men godt jobbet :D

 

bilen ellers org.?

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Hehe fargevalget var ganske spontant, hadde bestemt meg for rød eller svart, dro på torshov og ente med lakkode på metalic blå :)

FCen min er DØNN orginal S5 men uten spoiler (har ikke funnet en jeg liker enda).

 

Bilen har på bildet Tein RA dempere og noen små andre understellmods kommer nok. Ellers har jeg noen små motormods (radiator, fuelpumpe, dyser, datasprut).

I år blir treff prioritert ja, så den blir nok å se på mange forskjellige banedager.

 

Sindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2242024_3_full.jpg

 

syns denne vingen er veldig pen og clean, skal jo ikke ha noe ekstremt på en så fin bil vettu :)

 

er bare leppe og en vinge så er jo bilen strøken og genial :D

 

 

mye gav du for den forresten ?

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble veldig bra den lakeringa! du sier det er første gang? WOW, må si meg imponert kiddie

eneste jeg ville bytta var felger, må få deg noen japse felger med litt kant på! aneglsmili

 

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er første gang (men fikk litt hjelp av en som har lakka 1 bil før) :P

Jeg er fornøyd, men som jeg skrev er det mye støv og noe sig som da ikke syns på bildet.. så de juger litt heheh...

Syns de felgene jeg har er ålreite og de holder ut 06 sesongen. Må vel ha noe som støtter bredere dekk etterhvert, da med kant ja!! :D

 

Sindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår