Snowx Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Tydligvis ikke.. MEn du så jo hvor ødelagt den var Robert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Ødlagt er vel pent sagt:) Det der var Grov voldtekt av den stuben syns jeg.. Synd at det gikk slik.. Men alt kan jo reddes...! Så lenge du virkelig ikke har flytta på hele ramma di, kan jo rammevangen byttes! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 hvordan går det med nye bilen da? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Går bra! Har mye planer for vintern så at den blir rå er det ikke noe tvil om! Sånn ca sånn ser den ut nå. Her er et bilde av Vmount oppsettet Den blir omtrent lik den gamle bortsett fra at jeg har Gsport bodykit og at alt blir mere forseg gjort! Fikse smålekk, dårlige koblinger etc etc. Blir også fuelcell og litt anna stash for "show" :) Samt bøttestoler, bur og denslags siden jeg skal kjøre (semi)pro... OG at jeg har en ugrei tendens til å kjøre av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Her er et bilde av den gamle for de som ikke har sett den! Traff en stubbe på gmoen i god fart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Må ha vært en rimelig stor stubbe. Gardemoen lager jo sandfeller nå, bare pga deg :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Stubben var stor og stygg! Bra det bare måtte en vræka gammal rx7 til! Blir banen brere også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Stubben var stor og stygg!Bra det bare måtte en vræka gammal rx7 til! Blir banen brere også? Hmm det vet jeg ikke. Kanskje jeg stikker innom banen en gang å tar en titt Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg