ManiaCoupe Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 kanon! Har du snakka med BT om fjerning av vannkasse ? Eller hvordan gjør du det ? Det blir vannkasse, bare penere. Måtte ha den bort for å komme til med sveisen.... Einser med Fuchs! Tøft! Skjønt, de felga hadde blitt fete på bobla mi Du vet ikke om noen andre til salgs da? Disse blir tilsalgs....ikke noe å kjøre på bane med. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 HÆ? vannkasse hvor, hva og hvem? :well Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Litt kleening sto på timeplanen idag... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Litt kleening sto på timeplanen idag... Faen, blir så trøtt når du bråker... Fine bilder jeg tok eller? hæhæhæhæhæhæhæ... :shake Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hva sjer hær da? noe oppdatering? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Gleder meg til å se ferdig resultat en gang i fremtiden. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hva sjer hær da? noe oppdatering? Trodde jeg hadde sletta denne tråden jeg.... LEGO blir plutselig ferdig ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Da har jeg blåst støvet av bilen og tråden. Kommer plutselig oppdateringer :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Spennende prosjekt:) skjedd noe mer? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Går en eldre Passat med Lego-skiboks her oppe, hadde vært noe, hehe. Kanskje ikke så egnet på en banebil men :) Ser ut til å bli et tøft prosjekt uansett! Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Begynte forrige helg med skraping og sandblåsing. Fortsatte på onsdag og her er kopi fra prosjekttråden på VACN-forumet: Da ble det skraping/børsting i dag da jeg endelig har fått skilter på Geilhecken. Kjekk varebil: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Arti å se updates her. Trodde denne tråden hadde dødd:D Hvordan er det å drive med sandblåsing ute (mtp fukt regn osv.)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Hvordan er det å drive med sandblåsing ute (mtp fukt regn osv.)? Ikke noe problem så lenge det ikke regner. Og få på grunning rett etter blåsing.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Hei artig prosjekt :) Hva slags grunning bruker du? Driv og ska pusse ned ene golfen og blir nok ikke lakkert på en stund så blir nok ståendes en stund med bare grunninga. Er dette noe problem over tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Hei artig prosjekt :) Hva slags grunning bruker du? Driv og ska pusse ned ene golfen og blir nok ikke lakkert på en stund så blir nok ståendes en stund med bare grunninga. Er dette noe problem over tid? Står den tørt så går det greit med Arcanol ol. Skal den stå ute så må du på med noe 2-komponent syregrunning. Jeg bruker Arcanol da jeg skal sveise MYE på hele bilen.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg