ManiaCoupe Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Jeg har fått tak i en tilnærmet rustfri Golf '82 modell som har rusla 190'km på saltfrie veier på østsiden av Mjøsa. Denne kjøpte Polardego for 3k etter at den har liggi på AutoDB i 1 mnd! Den har blitt ribbet for sitt strøkne interiør og knapt innkjørte motor, og skal oppstå som en potent bruksbil. Jeg har tilfeldigvis en '83 GTI som skal kvitte seg med all teknikken og en '81 C som kvitter seg med masse snadderdeler til dette prosjektet. Hvorfor kaller jeg prosjektet LEGO? Jeg har nå byttet motor fra denne til min gamle brukseinser og det tok ca 5 timer fra motoren ble stoppet i denne bilen til den startet i den andre. Alt passer overens og det er en lek....derfor LEGO : smil : Måtte lage en snasen logo for prosjektet: Her er noen bilder av bilen: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 enda en einser, gratulerer, værste burde jo nesten hete einserklubben eller no sånt ;) glem det, EINSERKLUBBEN tar jeg patent på ( jeg kjenner en annen som har einser cab :D), hehe, neida. Den var jaggu ikke verst ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Tenkte på noe sånt jeg når jeg så den tittelen... aneglsmili Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 kan du ikke lage dashbordet eller noe i legoklosser, så det hvertfall er noe lego på bilen. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 kan du ikke lage dashbordet eller noe i legoklosser, så det hvertfall er noe lego på bilen. Skal vel ikke se bort fra at det blir noe LEGO på den nei. Mindstorm LEGO'n er jo en PLS så det går an å lage noe morsomt ut av den;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Lego girkule hadde vært en tøff detalj, og kanskje de utvendige speilene feks. og lime sammen legoklosser til grill feks. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Lego girkule hadde vært en tøff detalj, og kanskje de utvendige speilene feks. og lime sammen legoklosser til grill feks. Det blir ikke noe utvendig ihvertfall...man tukler ikke med naturen! Donorbilen for GTI delene skal også se helt orginal ut utvendig når jeg er ferdig med den.....innvendig og teknikk blir noko heilt anna ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Noen flere bilder... Donorbilen for GTI bitene: Diverse foringer og stabstag som skal på: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 gjøre den om til gti? GTi-ulv i fåreklær er fett :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 gjøre den om til gti? GTi-ulv i fåreklær er fett :) Min forrige var får i ulveklær så nå blir det ulv i ulveklær nesten.... Fårikål ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Har prøvd å få denne godkjent med 16V, men det var visst bare å glemme. Så da blir den godkjent med 112 hk ihvertfall ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Det blir ikke mye trim utenom grenrør og 5E spjeld. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 På grunn av glatt snø ble det jobbing på Prosjekt LEGO ikveld. Målet var å ribbe dashen og motorrommet. Før: Etter: Dashen: Jeg kunne ikke dy meg og måtte fjerne den stygge batterikassa enda jeg har blitt enig med meg selv å bare gjøre dette fortest mulig og orginalt. Men det lille nusselig batteriet mitt trenger ikke såååå stor plass:p Før: Under: Etter: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 LEGO eller DUPLO? :popcorn Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hihi bra tråd :D Humor spriter opp en ellers firkantet hverdag :D Bra med mye bilder også! Regner dog ikke med det skal bli mye bilstereo på det batteriet ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg