nilsandre Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Kommentarer??? Org. Modd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 keffør Golf R32????? bra mod:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Tenk å ødelegge en S3 på den måten :iconsm Neida. Pen modd, men du har jo bare satt en R32 front på en S3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 det "boble" merke i fronten er "meisel-mat" det kan du ta med en gang og avslutte spøken før den utvikler seg for langt!!! :ex_machin Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkengen Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 det er gress reflektioner i felgene kantete markeringer griv kornet karbon og døra sitter oppå panseret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 det "boble" merke i fronten er "meisel-mat" det kan du ta med en gang og avslutte spøken før den utvikler seg for langt!!! :ex_machin Synes bilen ble tøff jeg... Husk at det var "bobla" som ga kapital til å lage UrQuattroen, og selvfløgelig er det VW-konsernet som eier audi i skrivende stund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Synes bilen ble tøff jeg... Husk at det var "bobla" som ga kapital til å lage UrQuattroen, og selvfløgelig er det VW-konsernet som eier audi i skrivende stund... det er greit at "boble" eier audi, men jeg trur audi er 110% selvforskynt med penger (ps det var nok ikke bobla som finansierte urq!!!) Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 takk for all kritikk...men se nå bort fra disse merkene og se heller på modden...jeg vet den ene døra sitter oppå panseret...gikk nok alt for fort denne modden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 neste gang jeg lager enn modd...skal jeg lage mitt eget merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 flere kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 jeg ser at bakre del av lista på sida forstatt er der.... mulig interiøret ser litt rart ut på venstre side... samt en farge feil på front-fanger, venstre side.. ellers en kul mod. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 takktakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbunny Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Har alltid ment at det ikke er bra å røyke gress ! Dette så jævlig ut, sorry :( Siter Mvh BMWbunnny 05`BMW X5 X-04 Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Synes det å si at noe er jævlig/dårlig o.l er bare tull, kom heller med hva du synes er jævlig, tror personen har mere interesse av å høre hva han/hun kunne gjort bedre.... har du ingeting annet å si, la heller vær å trykk på "post reply"...... min mening bare... Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Må si meg litt enig i det selv... tenk om du "blærumgutt" hadde lagt ut en chop, og alle skrev feks, "haha, mest elendige hittil" ... hva ville du da ha tenkt? Håper iallefall naflatebo fatter at feilen ikke ligger i modden, men i BMWbunny... Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg