Skrotnisse Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 nytt senkesett til salgs. brukt to uker. selges 1200kr. stive fjærer!! tlf. 95918451. kan hentes i osloområde Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 se pm. mvh Morten Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 hva med og bytte det mot et annet R-sport ratt med momo tutknapp ? hehe Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 send meg bilde av rattet. dette er absolutt interresant. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 http://www.home.no/ulleroy/jpg/volvo_cockpit.jpg <-- mangler det dekselet midt på der, men jeg skaffer en splitter ny momo tut som sitter i midten der. Kan muligens skaffe noe mere R-sport deler via min onkel. mvh Morten Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg