Gå til innhold

Tråden om min 318is coupe!

Ranger emnet


Loms

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en liten drøm om og få sveist igjen bakluka mi jeg, men er det noen som da har noen forslag til hvor jeg kan ha skiltet når jeg har orginal fanger?

Bare skru skiltet utenpå fangeren, eller lage en slags luke i den der skiltet kan være? Hva tror dere?? har et bilde her, den ser skikkelig fin ut!! hva synes dere? Noen som har bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen det var det også ja... hm... da blir det litt vanskligere! men er det ikke noe sånt med hvis du ikke har det, så MÅ du ikke ha det? Slik som hvis du egentlig har vindusvisker bak, men den ikke virker er det en 1`er feil, men hvis du tar den bort, så blir det ikke mangel.. Eller MÅ man ha skilt lys?? Noen som veit? :wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok påbudt med skiltlys ja. Det skal jo lyse opp slik at skiltet er synlig også om kvelden. Men er ikke no stort problem å legge opp lys? Må være mye mer arbeid å få modda bakfangeren vel?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet ut hav jeg må gjøre nå, hvis jeg skal få det godtkjent og nice på en gang!:) Må ta fanger fra en annen bil, en golf4, der sitter skiltet i fangeren, pluss at den ser veldig bra ut. Så legger jeg den inn i fangeren på bmw`en!! ;) Det blir bra! Eller hva tror dere? :pimp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har fikset det meste nå da, den kom på hjula i kveld! Ble endel trøddel med drivleddet denne uka. Hoggeriet som jeg kjøpte av har nok bare hammret det av, så mange av gjengene var helt fucka opp, så fikk ikke på muttern!knock Da var det av igjen med hele dritten!! Så idag har jeg filet opp igjen gjengene og fått på igjen alt, så nå er den på hjula!!!! WOHO!!! :cocain: Så da må jeg jo nesten ut og prøvekjøre i morgen! hehe.. På sommerhjul da:S Har også rettet døra og fjærnet all rust idag.. så den er klar!

Ellers så har jeg ikke bestemt meg for felger enda, men det blir noen 10x18" bak og 8,5x18 forran, men stor felgkant.:D Er litt usikker på hvor mye den er senka, fant ikke noe papirer på dem i bilen! :( kjipt.. men.. Veit ikke åssen ulykke den hadde vært ute for, men den hadde sikkert drivi og lagt den litt bredt og så har det gått galt! hehe.. ettersom skaden er slik..

 

Kommer noe mer bilder etter hvert, kamera ligger igjen på jobben idag gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår