[LaRs] Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en E30 325i å er litt keen på info om ting som jeg burde se etter som forteller om bilen er i god eller dårlig stand å sånn (tenker litt på lyder i driverk O.L) åsså hvor jeg burde se etter rust å sånn innerskjermer dempertårn OSV... All info er god info :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Rust under sikkringboks i motorromet. Rust under dashbordet over clutch pedalen under den lydmatta. Hvis det er rust det så må dashbordet ut. Rust rundt støtdemper tårn forann og bak. Fukt på gulv. Rust rundt front rute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 sjekk for rust under baklysa også! sjekk at foringer generelt er i god stand, traversforinger bak er dyrt å ordne skal det gjøres på verksted.. er en e30 i orden skal den være meget tight og fin å kjøre...det merkes fort om den mangler vedlikehold og eierene har vert glad i piruetter osv:) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[LaRs] Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 takker gutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg