Pølsa_BMW Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hei, jeg lurer på hva jeg kan gjøre med en bmw 325 E30 1986-89mod av trimming? og hvor jeg finner trimmen hen.. jeg tenkte og trimme til en ca 200hk og da jeg lurer hva jeg kan kjøpe og hvor billigst mulig, og hva jeg må forsterke av bilen for og få det lovlig.. Takker for alle svar :D Skal kjøpe snart så da bare vil jeg vite hva som er smart og mulig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[LaRs] Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 effekt anlegg, chip og luft filter da er du ca i mål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kan også bytte til kvassere kammer, men som sagt, er ikke noe som heter billig trim igrunn ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pølsa_BMW Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 OK, men hvor finner jeg alt dette her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urdshals Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 koed.dk.... (fra danmark men....) =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ald_ Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 grenrør henter du også en del effekt ut ifra, men hvis du skal kjøpe alt dette som er nevnt ovenfor. Kan du i stedet kjøpe deg en 3.5 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg