dEEP- Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Noen som kan fortelle meg forskjellen på de forskjellige modellene av Stratus? Tenker da på LE, LX, SE og flere hvis det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLee Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Merkelig n[ er d jo litt lenge siden sp;rsm[olet ble postet men har lurt mye p[ det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLee Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 TROR JEG HAR FUNNET UT AT LE og LX står for de to ulike motorstørrelsene 2,0 (LE) og 2,5 (LX) tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 TROR JEG HAR FUNNET UT AT LE og LX står for de to ulike motorstørrelsene 2,0 (LE) og 2,5 (LX) tror jeg.. Leit i gamle tråder, dette har jeg svart på før... Har ikke noe med motor å gjøre, men utstyrsnivå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Sjekk denne tråden: http://www.bilforumet.no/chrysler/135947-chrysler-le.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg