Morten_A Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kjøpte en 81mod 240 GLT Med 97Mod B230FT motor forig uke som blir mitt prosjekt framover. Dere som kan sveise kan jo se på rust bildene helt nederst på siden å se om det er rust som må sveises eller bare pusse/slipes ned... INFO OM BILEN -81mod GLT,235/40/17 dekk,Støt dempere bestilt på mål,el vindu x4,el soltak,alarm, -B230FT 97Mod, 3''ekos hele veien,kn filter,justerbar bensin og turbo trykk,Chippa,dumpventil,2dynamoer + 2 batterier. orginal 4trins OD kasse... PLANER I FØRSTE OMGANG. Pusse ned bilen å bli kvitt all rust,deretter hel lakere den i samme farge. Nye lister,lykter,Gr.A spoiler,40mm senkesett,større intercooler + turbo Kom gjerne med tips og kommentarer! [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Sport Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 ser ut som et greit prosjekt dette:) lov å spørre hva du ga for sleden? Mvh Siter - V70 `98 (x) 2x 244, 2x 245 (x) 760 m/230FK (x) 142 `69 ++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 25.000. fikk med kviteringer på 75.000 på motor. 23,000 var nylig påkosta. Bilen blei bygget av fettern min får 9år sia. Motor har gått 140.000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Fint prosjekt...Det blir kjekt å se når den blir ferdig Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Fin børse!:) Men du har som du nevnte, en god del rust å ta deg av:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Fin børse!:) Men du har som du nevnte, en god del rust å ta deg av:( det har du rett i.Men nå har bilen stått i 6mnd.så mye av rusta er bare å pusse ned.Er vel ikke så mye å sveise.litt blir det jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Fint prosjekt...Det blir kjekt å se når den blir ferdig Takk for det.Det skal nokk bli bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Nå er det orginal turbo å intercooler på bilen.kjører på 1-1,1bar.men denne turboen er så liten,vil ha en større turbo samt bedre kjøling,men fortsatt kjøre på rundt 1bar. Noen forslag på hva jeg kan bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Noen oppdateringer...Begynner å bli ganske ribba nå.Gjenstår å ta ut motor. Nesten alle asvaltmatter er tatt ut. Blei egentlig overasket over rusta.Gulvet var veldig fint..Eneste hullet jeg fant var bak på V.skjerm.akoratt der baklykta begynner.Har også bestemt meg for å bytte farge på bilen.Så en 240 (halden 16mai) som hadde ganske lik farge og compmotive felger.Den blir rett å slett for mørk om kvelden. Har bestemt meg for farge.Men så var det å finne ut lakk koden da.Må kanskje ringe bil tilsynet i Sverige,få nummret til eiern å spørre. Men jeg legger ut bilde,så kan jo dere se om det er noe kjent med fargen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 det er lazerblå.. han er registrert her og har snakka om bilen i en gammel post. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 det er lazerblå.. han er registrert her og har snakka om bilen i en gammel post. Takk...fant et gammel innlegg fra han.. Anders lindstom heter han. Hej alla!!! Kul att ni tycker om min bil Färgen är volvo lazerblå "441" Bare det ikke er blanda inn noe perlemor eller lignene så? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg