240ft Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Vurderer å kjøpe Focal 165A1som dørkomponenter, samt Planet Audio VX6005 forsterker. Tenker også på å kjøpe Helix Deep Blue 12 Single? Noen som anbefaler? Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Det høres ut som en plan . Forsterkeren vil greit drive disse komponentene . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Noen andre som har erfaringer? Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Har selv Focalsettet, men i 5 1/4"!! Til tross for å være 5 1/4" synes jeg det spiller pen midbass, så vel som at diskantene er nydelige å høre på.. "Focal-lyden er god!! :) Med det settet du vurderer vil du nok få enda litt mer midbass, men likevel beholde de gode diskantene. En venn av meg har forsterkern.. Den er også fin, han kjører den veldig lavt i ohm - og har dermed koblet 3 suber på den! Ikke spør meg hvordan, men det spiller bra.. Litt ukontrolert, men ålreit til hans bruk. Helixen har jeg ingen erfaringer med! Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Takker for info Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Har bygget anlegg i Golfen til en kompis, han kjører det frontsystemet du tenker på, og samme forsterker. Det har masse trøkk, og spiller utrolig rent og fint! Han har en JL 12" sub... Har selv vært rimelig trofast mot Focal og Planet Audio-kombinasjonen fra helt tilbake til 1998, i flere forskjellige biler, og vært storfornøyd med lyden. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg