lohelle Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 bytter cd-spiller og ønsker tilbud på en eller annen brukt cd-spiller av type GOD. Alt fra Pioneer P77MP til P9R (ev P99R) er interessant.. Andre merker også er av interesse. Bør se litt "clean" ut.. Kjøper BRUKT for å rett og slett få mer for pengene.. Bør ha GOD lydkvalitet.. skal kjøres sammen med Focal Utopia front/sub osv.. Kan til og med bli et Utopia Be nr 7 i løpet av året.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hva slags prisleie vil du ligge på da? Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 alt fra 2000 til 10000 kan være interessant. kommer ann på hvor bra tilbud det er det.. har ikke bestemt meg for prisleie enda. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hmm... hva med en helt ny Alpine CDA-9855R ? vet om et sted som selger de for rundt 5. toppmodellen til Alpine når det gjelder rene cd-spillere. i 2005 vel og merke ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 har både en P77, lite og pent brukt og en P99 strøken og lite brukt. Har også en RS-D7R med P-90 boks, selger den også om prisen er den riktige. Send meg PM. aneglsmili Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 har både en P77, lite og pent brukt og en P99 strøken og lite brukt. Har også en RS-D7R med P-90 boks, selger den også om prisen er den riktige. Send meg PM. aneglsmili Pris på P77? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 har både en P77, lite og pent brukt og en P99 strøken og lite brukt. Har også en RS-D7R med P-90 boks, selger den også om prisen er den riktige. Send meg PM. aneglsmili jeg kan for så vidt være interessert i begge jeg (pioneer-ene) se PM Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg