ZtilongZ Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 http://www.audi.no/wip4/v2/template1/movie1.epl?cat=2453&id=7907&poll=7 Hehe, kjekt med Quattro... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 haha, kjekt med audi ja.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Flirte kraftig den første gangen. Genial reklame i mitt syn :) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 VAG konsernet har en del geniale reklamer;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Filmen er spilt inn i Aurskog/Høland. Navnet på bikkja husker jeg ikke, føreren av AUDI'en er Sten Erik Nilsen fra Høland. Forøvrig bla. 11 ganger norgescupmester i baneracing og daglig leder av Motor Events Norway AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 denne banker hopp bakken synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 morsom reklame! ganske tøff den "rs4 edderkopp" reklamen også. Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg