Gautis Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Okey, her er det jeg lurer på: Er det noen som har, eller har kjennskap til denne bilen og dens "kjente" problemer? Jeg har følgende problemer med min. Så gi gjerne beskjed om dette er et "kjent" problem, og evt hva jeg kan gjøre.. Bilen er trolig en import-bil, og den er, ifølge speedometeret, gått 214000. Varsellampa midt på dashbordet lyser konstant at det er gåent et bremselys, hvilket det IKKE er. Og dette skjer KUN når jeg har på kjørelys. Setter jeg PÅ lysene, og trykker en gang på bremsa, slutter den å lyse. Det skal legges til, at siden dette trolig er en importbil, er det ettermontert blinklys på begge forskjermene. Hadde tidligere problem med at all spenning i bilen, både kjørelys og instrumentlys, gikk opp og ned i spenning, men dette løste jeg ved å skifte dynamo. Siter ---------- Audi 80 1.8i Quattro 1987 ex Vw Passat -73 mod ex Honda Civic Sedan -81 mod ex MB 190E -83 mod ex Honda CBX750F2 -87 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg