Brandtenborg Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Oj, ett til jo!! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Neimen! Der lurte det seg inn et bilde til gitt! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Obs.. Her kommer det... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Gratulerer med ny bil da..! :) Jeg hadde phet original spoiler til Jetta'en, hjulbuelister, chrom bak dørhåndtak og slikt, men det ble jo "revet vekk" kan man si... Synd :D Hva med en skikkelig frontrute til bilen da? 650kr, take it or leave it. Tror ikke du klarer å finne en som er bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 ny frontrute koster 1200 + mva, delenr 700 1299.- hos autover bilglass... så vet man det... skal bytte rute i min bil snart til en med grønn fargelaminat i, kan sikkert få min rute for en 1/2 kasse pils da....... og da kan du si at du har rute fra en "gullgolf"... ;) om det er no kult da.. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 Originally posted by G60Turbo ny frontrute koster 1200 + mva, delenr 700 1299.- hos autover bilglass... så vet man det... skal bytte rute i min bil snart til en med grønn fargelaminat i, kan sikkert få min rute for en 1/2 kasse pils da....... og da kan du si at du har rute fra en "gullgolf"... ;) om det er no kult da.. Nå begynner vi å snakke! Om det er en 1/2 kasse pils du skal ha for den så skal du få det! Passer vel på Jetta det? Er jo Golf med rumpe! Når skal du bytte den? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 blir om ca 2 uker.... skal si fra! er hel rute, men nprmalt slitt, blir bra på bilen din.... :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Originally posted by G60Turbo blir om ca 2 uker.... skal si fra! er hel rute, men nprmalt slitt, blir bra på bilen din.... :D Det høres bra ut! Bare det ikke er noen sprekker så er jeg fornøyd! Hehe! Bor i Oslo?? Send meg en PM når ruta er ute da! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg