beemerworld Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 hvor mye turbotrykk er det på 2,5 tds ?? m51 tror jeg den heter ... kan jeg justere på noe særlig mangler ca bittelitt trykk... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 er d virkelig ingen som har peiling på dette her ... heh jeg bare lurer... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hvis du vil ha bittelitt høyere turbotrykk bør du bare kjøpe chip. Drivstoffmengden bør også økes når du øker trykket... Chip på turbodiesler øker både trykk og drivstofftilførselen. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 ja det har jeg gjort men ..tåler den mer Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg