NuGgIZ Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Halloen, har lakt en sånn tråd inne på Chysler plassen, men får ikkje så mye svar der fra. så eg tenkte eg sku prøve her inne på Bilstereo. Det eg lurer på er hvordan jeg kommer til høytallerne i hatte hyllen på en Chrysler Stratus 95 mod.. Det jeg ikke får til er og ta av hattehyllen så eg kommer ned til høytallerne siden de ligger under hattehyllen. Så visst det er noen som hvet hvordan jeg skal gjøre det så blir jeg evig takknemelig.. :) MVH Børge Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Kommer ikke til fra undersiden da?? På Opel Vectra er høgtalerne skrudd fra undersiden og opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NuGgIZ Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Nei, her er høytallerne skudd fra oversiden og ned.. så det går nok desv ikkje.. MVH Børge Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 du må fjerne settene og deretter dekslene på sidene og til sist den plast rammen bak setteryggen... da får du ut hatte hyllen. Tok en del bilder når jeg byttet ut de 6x9" og ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg