audiman Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Er det like lett å få trøkk i en Golf som det er i en sunny ? noen som har erfaring ? Noen andre ulemper å fordeler ved stereo bygging i disse bilene ? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Smart spørsmål som sikkert kommer til å få MANGE svar! Det "trøkker" i alle biler, men det kommer an på hvilket utstyr som monteres og hvem som monterer det! Vil du spille 136 dB med 4 stk. 8"? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Skal ikke ha noe super utstyr.men har en kompis med Sunny å er ikke mye som skal til for å få bra trøkk i den. så bare lurte på om Golfen va like lett å få god lyd i. Hvorfor lurer du på om jeg ksal spiller 136db me 4 8" ? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Skal ikke ha noe super utstyr.men har en kompis med Sunny å er ikke mye som skal til for å få bra trøkk i den. så bare lurte på om Golfen va like lett å få god lyd i. Hvorfor lurer du på om jeg ksal spiller 136db me 4 8" ? Så god lyd er da "trøkk"? Hvorfor ikke kombinere en fint-spillende sub med trøkk? Jeg har 2 stk morel elate 10". Forsterkeren skal mate 500W i 4 ohm, men har lastet den i 2 ohm og er usikker på hvor mye den leverer. Den trekker hvertfall godt med strøm nå så er endel. Kan love deg bassen sitter i brystkassa ja! Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 JEG like god bass om du vil det eller ikke å jeg lurte på om noen hadde erfaring med Golf å Sunny når det gjelder dette. Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hvorfor lurer du på om jeg ksal spiller 136db me 4 8" ? Bare lurte, vet du notin Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 JEG like god bass om du vil det eller ikke å jeg lurte på om noen hadde erfaring med Golf å Sunny når det gjelder dette. Tror det ikke er noe problem med noen av bilene siden det ikke er noe annet skille en sete/hattehylle mellom bagasjerom og kupe. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Violence Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Får bra bass trykk i golf ja... :titties: Siter 2000 - BMW 320i 2003 - KTM 525 EXC 1976 - Ford Taunus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 har selv en sunny, 2x10", det trøkker bra på det.....har vært borti golf å....ingen av det er no vanskli å få trøkk i som sagt før her p.g.a av det bare er ei hattehylle som skiller.... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg