ZnAkE Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 1500 for 240 vingen og takvingen ? kan hente de imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Takvingen og øyelokkene er solgt! Va vil du gi for kun 240 vingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 240 vingen og bagasjeluken med 940 vingen er fortsatt til salgs.. Kom med noen bud på delene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ingen som vil ha...Vil ha vekk delene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 bump bump begge bagasjeluke vingene er fortsatt til salgs!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian8 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Høres en pris mellom 500-700 bra ut før den? Hadde vært steike bra hvis den ennå er til salgs:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 750kr??for 240 vingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 240 vingen er nok solgt.. 940 vingen er igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian8 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Faen..:/ ja men den e grei:) Forresten, har du noe tips til enkle inngrep som jeg kan gjøre med motoren i 240'en for å øke effekten litt? Skal kjøpe Simons effektanlegg, men jeg lurer på om du vet om det er andre ting som kan gjøres? Luftfilter for eksempel? Og hvilket? Synes bare den har litt dårlig aks, har da vært kjørt av en eldre herremann de siste 15 år. Så hadde vært greit hvis du visste om noe som kan gjøres Eldar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 kjøp B230FT/FK.. Mye billigere enn å trimme på sugemotor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 har også bross bakfanger og siderskjørt tilsalgs.. Bilder ligger i en annen tråd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian8 Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Link til tråden? Du har ikke tilfeldigvis en frontleppe til salgs heller? Min bil mangler den...:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Link til tråden?Du har ikke tilfeldigvis en frontleppe til salgs heller? Min bil mangler den...:/ Jo..det tror eg no eg skal ha liggenes.. Men den trenger et strøk lakk tror eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 ikk komplett bross ? isåfall så kjøpe eg! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 ikk komplett bross ? isåfall så kjøpe eg! Er bare bakfanger og sideskjørt... Se andre tråden om bilder og sånt (anbefales) Pga sideskjørtene er ikke helt strøkne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg