DaButcher Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ja, du er inne på noe her!!Tenk om de aldri hadde laget ALU-felger?? Da hadde stålfelger vært dritfete.. Forresten, de som laget felger større enn 14" burde vært skutt, da kunne man kjørt på fete, rustne originalhjul m'm.. QUOTE] jaja.. Jeg skal komme med et eksempel, jp mk18 er tøffe felger, tenk om man tok opp igjenn produskjonen av de,de hadde jo garantert gått unna som varmt hvetebrød, og hadde blitt langt vanligere, og da hadde det ikke vert like kult å ha de lenger, nå som alle liksom har de, er jo akkurat dette polaris har blitt utsatt for..... men men la oss nå avslutte denne diskusjonen, alle kan jo ikke være enige om allting. Vi er nå iallefall enige om: volvo 4 life... Samt jeg tror faktisk at alle som henger på 200-avd her er greie folk.. Selv om vi til tider diskuterer og krangler . Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 faktisk en del folk med eiker felger som heller ville hatt felga mine.. så det er bra flere tar til vett! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 faktisk en del folk med eiker felger som heller ville hatt felga mine.. så det er bra flere tar til vett! ja, bilen din er jo fet den.. håper du lakker den i org. farge... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Du har jo fete felger da LMS! Naila også! Finns mange fetere felger enn Eiker, for all del. Men de er ikke stygge! :) og ja, jeg snur meg mer/snur meg etter andre felger enn Eiker, de er vanlige. Jeg er enig i alt det der... :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 ja, bilen din er jo fet den..håper du lakker den i org. farge... brli orginal farge bare den forbnanna lakkerern klarer og pelle seg hjem fra ferie, tidligest i august kunne han lakke... har også fått tak i breie lister til hele bilen.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 brli orginal farge bare den forbnanna lakkerern klarer og pelle seg hjem fra ferie, tidligest i august kunne han lakke... har også fått tak i breie lister til hele bilen.. hva må d ut med for lakk? pusser han også? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 faktisk en del folk med eiker felger som heller ville hatt felga mine.. så det er bra flere tar til vett! Den volvoen der ville jeg ha stoppa om jeg hadde vært purk. Lukter heimkok lang vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Den volvoen der ville jeg ha stoppa om jeg hadde vært purk. Lukter heimkok lang vei det er bare og stoppe den det, sist gang jeg ble stoppa fikk dem LANG nese Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Den volvoen der ville jeg ha stoppa om jeg hadde vært purk. Lukter heimkok lang vei men ettersom du tydlighvis er ekspert, kand u fortelle meg hva som "heimkok" og hvorfor jeg ikke blir stoppa selv om jeg møter politi hver dag? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 regner med at du svinger på bilde? ettersom bilen ser så lav ut bak. meget fin høyde på det bildet iallfall. det ensete som er å sette fingeren på er vel at du har sølv fargede fram skjermer, og den brune stripa du har immelom dørstokk og Bak skjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 bildet er i sving ja, er fra stagedrive på gardemoen på fredag den brune stripa er faktisk gul 2 komponent grunning, men rusta kommer innafra, så må nok skjære opp og fikse det igjen.. flere bilder her http://bilder.driftfun.com/gardermoen-2006_07_07-team_sideways-tgr/IMG_8748 Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 bildet er i sving ja, er fra stagedrive på gardemoen på fredagden brune stripa er faktisk gul 2 komponent grunning, men rusta kommer innafra, så må nok skjære opp og fikse det igjen.. flere bilder her http://bilder.driftfun.com/gardermoen-2006_07_07-team_sideways-tgr/IMG_8748 Bilen din er iallefall helt rå! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Bilen din er iallefall helt rå! takk, blir nok en hel del bedre og få hele bilen i samma farge og få på lister over fangere og ny frontrute og nye baklys, hehe Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ohoy det krenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 men ettersom du tydlighvis er ekspert, kand u fortelle meg hva som "heimkok" og hvorfor jeg ikke blir stoppa selv om jeg møter politi hver dag? Du vet, det er heimkok med skjermer i annen farge enn bilen.... :roll: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg