AMA Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Selger gamle stereon min da jeg bygger nytt.. Alt er strøkent og funker utmerket! Kåm med bud.. 12" dsl sub 12ooW monoforsterker fra profile 1farad dsl kondensator selges helst komplett, kasse kan følge med- men veier ganske så mye så da må det helst hentes eller sendes med NorCargo.. Har også liggende originale høytalere til vw golf, spiller bra,- dette kan også følge med. 6,5"+1" tweeter Send PM, da kommer svarene fortere hvis dere lurer på noe... Gi bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 1500 for forsterkern eller 3000 for alt? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 4000kr for alt så er det ditt... (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rullest0l Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Lager dette bra lyd? Jeg kunne kanskje vært interessert, er det mulig å prute..? Send gjerne PM!! Mvh Tobben Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankmedturbo Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 gir 600 for kondensatoren!!. send PM:) Siter Opel Zafira Opc 2008 Mod Audi A4 2000 1.8T Mod Død 460 Turbo 92 mod. Go Fast Or Go Home Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Har du noe mer info på den forsterkeren der? :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 De orginale Høyttalerne du har liggende til Golf IV, jeg skulle hatt EN av dem siden min ene er sprengt... Selger du for en symbolsk sum? Evt. hvor mye... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg