fred_stian Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Har kjøpt meg 90 fangere nå, kjøpte noen uten blinklys, men hadde blinklys på en annen 90 fanger jeg hadde liggende. Men det er kun blinklyset og ikke noen form for pæreholder... Så det jeg lurer på er om det er no standard holder man får kjøpt på vw eller no, uten at det koster mer enn nye blinklys?! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Jepp.. er standard ja.. jeg betalte 80,- stk eller noe her i molde (orginalt) Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 SÅ MYE! å nei fydda!! ;) hehe.. Da vet jeg det hvertfall! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg