Housey Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 betalte 4300k for hele biln min jegda sto lakkerer for grunning, pussepapir, 10timers grunnarbeid... la sju lag med grunning og 9 med lakk! 4500k = 4 500 000 ... var dyrt det gitt.. sikker på at du ikke mener 45 000 da? og en annen ting.. kan ikke ha vært en proff lakkerer du har brukt... 7 lag med grunning og 9 lag med lakk... det blir jo tykt som bare det og veldig unødvendig bruk av lakk egentlig Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hehe, kanskje det var gull den ble belagt med til 4,3mill:D Så den ikke jeg heller doh Sikkert 4300 siden jeg har en anelse av at han påpeker at jeg betalte mye for noen få deler. Er redd det blir dyrt til våren når div. andre deler skal under sprøyta... wtf? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg