JayCee Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Spørsmål ang. Mazda B2600 Hvilket fjæringssystem er det på denne biltypen? Er det bladfjærer eller er det dempere + fjærer som på vanlige biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Foran: Torsjonstaver + demper Bak: Bladfjær + demper Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayCee Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Blir det dyrt med senking av en bil med dette fjæringssystemet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Foran er det bare å dra ut og vri torsjonstavene, og bak finner du sikkert senkeklosser. Er som regel billigere å senke en slik konfigurasjon enn en med fjærer. Vet ikke hvordan utvalget er innen det området, så klossene bak må du kanskje lage selv. Men er ikke dette feil vei å føre en pick-up da? Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayCee Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Hehe.. Jeg får høre det fra de fleste, men da jeg så denne så ombestemte jeg meg: http://www.relaxed-atmosphere.com/ridephotos/clubs/11/showfest86_tn.jpg Det er selvfølgelig umulig og kjøre en så extremt senket bil, men selve biltypen blir sinnsyk rå med litt senking, styling, felger + litt feit lakk. Og siden jeg kjenner folk som kan gjøre dette billig for meg (untatt felgene og senkinga) så tror jeg at jeg velger denne veien :-) Her er flere slike feite biler: http://www.cardomain.com/MakeModel/Mazda/B-Series Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Den bilen på bildet har nok luftsenking, slik at han kan løfte den når han skal kjøre ;) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Min erfaring med B2000 og opp er iallefall at de ikke gjør stort annet enn å ruste, spesielt i rammen. Vi hadde en '87 B2000 for noen år siden, først datt hengerfestet av. (ikke når den ble brukt flittig til tilhengerkjøring, men bare sånn plutselig..hehe) Det endte med at bilen faktisk knakk i to i skillet mellom lasteplan og førerhus. Hadde nettopp fylt opp et lass sand og var på vei hjem da den plutselig ble litt skjev.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayCee Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Mulig jeg velger en annen type pickup dersom det kommer inn flere innlegg som ditt Suzuki Ac-50. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Skal du ha japsepickup, gå for Toyota Hi-Lux. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg