Bisarre Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Litt avhengig av om du skal ha 0,5 eller 1F, og om du skal ha med voltmeter eller ikke. En god 1F kondensator uten voltmeter koster ca 1200,- Med voltmeter koster den ca 1800-2000,- Ta en titt på sidene våre, så ser du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 hva burde jeg ha da?? har en 12" og 6x9 (kun basselement) som jeg drar på en 4x100, ved senere anledning så skal jeg ha en mono til basseren... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by [kj] hva burde jeg ha da?? har en 12" og 6x9 (kun basselement) som jeg drar på en 4x100, ved senere anledning så skal jeg ha en mono til basseren... Kjøp 1 Farad med en gang.. Som jeg sa lenger oppi tråden, Bentestuen har en til salgs, med voltmeter, Phoenix Gold. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 har en halv farad på gang.. billig! tror d blir den... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg