Reset Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ingen som vet? :( Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Har ingen aning. 170 gram er noe voldsomt. Syns det var nok med 120 gram på noen felger jeg hadde:op Får levere dem til retting, så blir det bra! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Retting av 2 felger blir billigere og lettere enn om du skulle skaffet 2 felger utenom. Her så koster det rundt 4-600 kr felgen mener jeg å huske. Edit: Du får ta en ringerunde å sjekke om noen utfører dette i nærheten av deg og om eventuell pris. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Som sagt, du får ringe rundt å høre med bensinstasjoner og lokale dekksjapper. Dekk skaffer du billig på www.dekkonline.com. Forstillingskontroll får du på verksted. Hehe:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jepp.. jeg vet.. har litt lyst på sånne dekk jeg har no.. :P er litt stilig mønster!:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 16" du har? Åssen dekk og dimensjon kjører du med? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg har 16 ja.. 205-40/16 står det på no!:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Breie er felgene da? Kjører selv med 205/40/16 på 9" felg:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 vet ikke helt jeg.. regner med det er 7.5.. :P kan det være mulig? :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ja, fullt mulig det. Er vel helst 7,5" vil jeg tro. Eventuelt 7", men holder en knapp på 7,5". Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hehe.. ok :) håper det bli noe mulighet for oppretting da.. har lyst på 9*16 da:P fylle ut litt mer! er jo tomt inni hjulbuen.. :P ser so dumt ut med bredder nor den ikke er i "bruk" :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Rette felgene og kjøpe deg noen spacere så blir det jo straks bedre:) Kan jo eventuelt sende bort felgene til oppretting da. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jepp.. må nesten det! :P får høre med ho mor om ho vet om noe plass.. hun er kontor dame på verksted!:P so det Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Da får du spørre mor di:) Vil tro det er et sted i nærheten som gjør dette for deg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hehe!:P ringer nuh! hun viste ikke om noe.. men jeg fikk hun til og spørre mekanikerne! :p har jo egentli ikke so mye peil som kontorarbeider da men! :P jeg bare får hun til og videre føre alle spørsmåla!:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg