740_tic Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 tror jeg omsider har funnet kilden til lekkasje inn i kupeen. poppa plata mellom frontruta og panseret, og så at den fuga nede i "renna" var moden for utskifting. lurte på å kjøre på noe slikt vinduslim hvis ingen har noe bedre forslag? hva slags fuge er det som sitter der fra før av forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Hvordan "poppa" du denne? Jeg får nemmelig en film på ruta, gjerna det er det samme problemet. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740_tic Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Hvordan "poppa" du denne? Jeg får nemmelig en film på ruta, gjerna det er det samme problemet. skrur ut ei skrua hvor jordinga fra toppen går. deretter viskerne, og tilslutt en skrue helt i ytterkant på hver side. så trekker du plata mot deg retning motorrom. men har sjekka litt til, og blitt usikker igjen. den matta som ligger i bånn er kun for lydisolering, og ikke fuktighet. men var derimot et deksel på venstre sida sett fra motorrom som hadde hoppet ut av sporet. mitt neste trekk vil være lufteluka nede ved panseråpner. hadde sjekka den, men ble råda til å prøve den igjen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 sjekka ventilen som regulerer flow'en til registeret? Denne pleier veldig,veldig,veldig ofte å lekke! Bare så du har det i bakhodet, og ikke skrur deg fordervet uten å finne ut noe :) Den sitter i torpedoveggen, og kan sees en ca 20cm over gasspedalen din på innsiden av cupè'en. (Tar deg 5 minutter å sjekke den for lekkasje) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740_tic Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 den var jeg ikke klar over i det hele tatt. takker. første som skal sjekkes i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg