beemern Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 byttet til senke sett på bilen til sistern. men den ble så utrolig stumpette og kjøre.. så er det da noen som har noen orginal fjærer og fjærbein lignes, som skal bort for en grei sum.? detta er da en opel corsa b swing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Trenger vell ikke bytte fjærben?? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 jeg vet ikke hvor lang den demperen som er der er.. det sitter senke dempere på den.. hadde vært greit og fått hele fjærbeinet helt da. med fjærbeinslagret og hele dritten, så slepper jeg og demontere det som sitter der.. lettere for meg.. hehe, også skal jeg kjøpe den bilen da motoren går til hell,, og da er det greit og ha det liggenes.. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Okey. Send en PM til Kiv tuning her og hør med han. Har sikkert en del corsa B deler.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg