2FAST4U Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Noen som har bilder av CivicVTEC's Civic? (eventuelt du som eier den...) Tror jeg har sett bilder her før av den, men har lyst på flere.. Vil også ha av interiøret hvis det er mulig! På forhånd takk og bukk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 her ser du ivertfall noen bilder av bilen hans : http://forum.club-honda.org/viewtopic.php?t=1551 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Mai 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by galaczy her ser du ivertfall noen bilder av bilen hans : http://forum.club-honda.org/viewtopic.php?t=1551 takker og bukker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Originally posted by 2FAST4U Noen som har bilder av CivicVTEC's Civic? (eventuelt du som eier den...) Tror jeg har sett bilder her før av den, men har lyst på flere.. Vil også ha av interiøret hvis det er mulig! På forhånd takk og bukk. Hei ! Ligger bilder av lyktene der du har fått url til.. Bilder av interiøret ligger her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=10596 Et lite spm...Så ivrig etter bilder....WHY ?? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 han ska stæla biln din. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 En kar i Polen vil vel se bilder av den før den forsvinner ut av landet :-D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 *løpe fort som faen og sjekke om bilen er låst* Hehe... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Til dere der ute som enda ikke har skjønt det. Neon er tøft. :) Men bare på riiiiiiiiiiiiice. :D :D :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 neon = hore.. kom å kjøp meg og hvem faen bøffer en civic da...?... trorru en polakk jævel reiser hele 2.000KM for en gocart som dette? tror nokk han har no mere på lista si før det Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Neida, har ikke tenkt og stæla civic'en din CivicVtech, men jeg så plutselig her en dag signaturen din her på forumet, og det står jo en del mods der, så jeg ble nyskjerrig... Veldig fin... Likte turtelleren/shiftlighten din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by 2FAST4U Neida, har ikke tenkt og stæla civic'en din CivicVtech, men jeg så plutselig her en dag signaturen din her på forumet, og det står jo en del mods der, så jeg ble nyskjerrig... Veldig fin... Likte turtelleren/shiftlighten din... Aahh...Da skjønner jeg...Hehe... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg