Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Det er noen legg-ut-bilder-av-din-bil tråder i de andre forumene, så da tenkte jeg å lage en tråd her på 120-forumet også :) legg ut bilder/info! Jeg har ikke amazon selv da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Slik ser amazonen min ut.. dette var for ei stund siden, bilen blir en mild kostom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Her er min fra dagen jeg fikk den hjem: Røska den ut av en låve etter 25 år i hvile. Er en 1964 4 dørs, jeg er 2. eier på bilen. Fikk den hjem, bytta stift og kondensator, satt i et batteri og kjørte litt på starteren, starta den? JA, med en gang på 25 år gammal bensin! Bilen er musespist som helst inni, så blir nok å mikke til noe med interiøret, plysj i taket, no fint trekk på baksetet, plysj rund dørtrekk og noen 240 stoler eller lignende foran med trekk på. Utvendig så blir det ikke gjort stort. Sota baklys, lyelokk og sota park/blink foran. Litt senk blir det og noen litt fancyere felger. Jeg lyster på 2.8i efi fra scorpio med 5trinnskasse osv, men tror nok jeg ender med b18, dobble su og grenrør. Skal jo bare være cruiser uansett. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazonracer Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Gammelt bilde av Amazon min, en firedørs 65 modell. For øyeblikket bruksbil... Sitter en trimma b20 i den med litt snacks, går friskt... Morro å justere svingene med høyrefoten i disse glatte tider :cocain: Siter Amazon 65 Audi 90 2,3 20v Q Audi 100 2,6 V6 Q Golf Syncro 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 det kan jeg tru! angrer til tider på at jeg ikke venta til våren med mitt prosjekt, men slik er nå det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ja min står også men kommer stekere tilbake... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg