Nsr160 Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ding dau En stk 50m*1m rull CF "plain" :peace: Min første rull :) Fra siden :) Sampler av hva annet gøy som finnes :rolleyes: Den populære twill wolven Gjett en gang, hvem som kommer til å ha det gøy til sommeren :) CF kjennes helt merkelig ut. happyhappy Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Nice! Du får skynde deg å bli skilled, så kan du starte noen form for Custom Composite-bedrift og med tiden støpe meg både dashbord, innertak, konsoll og dørsider! Lykke til da! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 hva ga du for rullen? Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Masse penger :op Helt ærlig, husker jeg det ikke i farten. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheezy86 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hvor har du kjøpt denne lekre saken hen? Siter Honda Accord Deler Til Salgs...Løøøøp og kjøp *Honda Accord 91Ex CB3 - 2x12" subber - Infinity Kappa 50.7CS *Honda NSR 125 - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Direkte fra en produsent. Finners mange produsenter, i østen. Alle kan det, dersom man bestiller litt større kvantum. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 NSR, siden jeg er "ikke betalende forhandler" kan jeg ikke sende pm, men om du er villig til å selge meg noe av denne rullen, kan ikke du sende meg en sms på 91322306... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Sms send. Vi skal nok ordne noe. Men ha i tanke jeg er ikke noen butikk :) Her er spec`n fabric plain 378g/m2. ( ca. 12 oz om du vil sammenligne) 12K carbon fabric 6x6/inch Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg